ارسال محموله جدید کمک‌های بشردوستانه ایران به جنگ‌زدگان لبنانی یکی از علمای برجسته بحرین: قدس همچنان اولویت نخست جهان اسلام است آیت الله خاتمی: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شوند نماینده پارلمان عراق: رژیم صهیونیستی حتی نمی‌تواند پیروزی را تصور کند حفاری تمامی تونل‌های خط ۳ و ۴ مترو مشهد سال آینده به پایان می‌رسد/ دستگاه حفاری خط ۳ مترو مشهد در آستانه ورود به منطقه قاسم آباد+ ویدیو سردار وحیدی: شگفتانه‌هایی بزرگ‌تر از وعده صادق در انتظار صهیونیست‌هاست فرمانده نیروی دریایی ارتش: جنگ فلسطین، نبرد باورهاست| حمایت از محور مقاومت ادامه خواهد داشت کیانی: شهرداری مشهد وظیفه‌ای بابت تیم‌‌داری در ورزش قهرمانی ندارد رییس‌مجلس در مشهد: مبارزه با اسراییل تا نابودی کامل آن ادامه خواهد داشت یحیی السنوار کیست؟ + بیوگرافی آیا یحیی السنوار به شهادت رسیده است؟ | ادعای جدید سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره یحیی السنوار آیت‌الله علم‌الهدی: اسرائیل خط مقدم جبهه استکبار جهانی است تجلیل رهبر انقلاب از پایبندی و استقامت دختر حضرت امام(ره) به خط امام(ره) دیدار و گفت‌وگوی عراقچی با همتای مصری خود در قاهره (۲۶ مهرماه ۱۴۰۳) ژاپن برای بررسی وضعیت شهروندانش خواستار گفت‌وگوی مستقیم با رهبر کره‌شمالی شد واکنش انصارالله یمن به بمباران بمب‌افکن‌های بی ۲ آمریکایی سردار پاکپور: سهیم کردن مردم در تامین امنیت کشور، راهبرد نیروی زمینی سپاه است پزشکیان: ارتقای امنیت، معیشت و تامین حداقل نیاز‌های مردم، از اصول دولت چهاردهم است حاجی‌بگلو: اولویت ما در مجلس شورای اسلامی، طرح هفت‌ساله‌شدن شورا‌هاست هشدار وزارت خارجه به اروپا درباره مداخله تفرقه‌انگیز در منطقه ولایتی: جزایر سه‌گانه ایرانی جزو لاینفک سرزمین ایران است سردار سلامی: شهید نیلفروشان از پانزده‌‌سالگی تا روز شهادت، مرد میدان جهاد بود
سرخط خبرها

نماینده پارلمان عراق: رژیم صهیونیستی حتی نمی‌تواند پیروزی را تصور کند

  • کد خبر: ۲۹۵۱۰۳
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
نماینده پارلمان عراق: رژیم صهیونیستی حتی نمی‌تواند پیروزی را تصور کند
نماینده پارلمان عراق و همرزم شهید سلیمانی بر ناتوانی رژیم صهیونیستی در تحقق پیروزی‌های ملت‌های منطقه اشاره کرد.

الهام اسماعیلی|شهرآرانیوز، قیس خزعلی، امشب در همایش مردمی مجاهدان در غربت در حرم مطهر رضوی در سخنانی تصویر روشنی از وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و تأثیرات آن بر منطقه ارائه کرد.

وی در سخنانش با تأکید بر ناتوانی این رژیم، خاطرنشان کرد که صهیونیست‌ها به شدت احساس ضعف و ناتوانی می‌کنند و نمی‌توانند حتی یک تصویر از پیروزی را در دل خود ایجاد کنند.

خزعلی اذعان داشت: در طول مدت یکسال وضعیت برای صهیونیست‌ها به شدت تغییر کرده و آن‌ها با مشکلات جدی مواجه شده‌اند.

دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» تصریح کرد: صهیونیست‌ها اکنون تنها با چالش‌های نظامی و امنیتی مواجه نیستند، بلکه با سستی و آوارگی نیز دست و پنجه نرم می‌کنند و به ناچار از مناطق خود فرار کرده‌اند.

همرزم شهید سلیمانی همچنین به مسائل گوناگونی که بر اقتصاد و توسعه عراق تأثیر گذاشته، اشاره کرد و بیان داشت: حضور ما در مناطق مختلف، به ویژه در مصاف‌های نفتی و دریایی، مسلماً بر کسی پوشیده نیست. این مناطق دیر زمانی است که تحت تأثیر جنگ‌های مداوم قرار دارند و در نتیجه، سرمایه‌گذاران نسبت به سرمایه‌گذاری در این سرزمین‌ها با احتیاط عمل می‌کنند.

وی تأکید کرد: این وضعیت به زیان توسعه و پیشرفت عراق تمام شده است.

این نماینده پارلمان عراق به مشکلات اجتماعی ناشی از این جنگ‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از بیست هزار نفر در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند و نظام آموزشی به شدت متوقف شده است.

به گفته فیس خزعلی، این مشکلات نه تنها زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده، بلکه باعث ایجاد چالش‌های جدی برای آینده جامعه نیز شده است.

قیس خزعلی با یک پیام روشن به ملت عراق ابراز امیدواری کرد و تأکید داشت: مردم این کشور همواره در کنار شهدا ایستاده‌اند و پیروزی‌های آن‌ها را با افتخار مشاهده می‌کنند.

وی گفت: ما به اتحاد و همبستگی‌مان ادامه خواهیم داد و همواره بر سر آرمان‌هایمان ایستادگی خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->